31 Ekim 2007 Çarşamba

özlem



gecenin bir vakti özlediklerim aklıma geliyor..
uykuya dalıyorum ve en çok özlediğim iki kişinin o beni mutlu eden yüzleri gözümün önünden geçiyor...

babam geliyor önce: sabah beraber gidiyoruz diyor, öpüyor saçlarımı okşuyor, en sevdiğim koku çocuklarımın kokusu diyor saçlarımın kokusunu içine çekiyor ve o kocaman elleri bu kez yüzümde geziyor, üstümü örtüyor ışığı yavaşça kısıp kapatırken gözlerini benden ayırmıyor...babam gidiyor...

hadi uyan diyen bir fısıltı duyuyorum kulağımda, herkes uyuduğunda sana geleceğimi söylemiştim diyen bitanem yatağımın başucunda oturmuş beni seyrediyor...Sadece 2 dakika kalabilirim diyor... Gitme derken elini tutuyorum ve yanağımın altına koyuyorum, avcunun içini öptükten sonra uykuya yeniden dalıyorum...uyanıyorum hemen ama; 2 dakikadan fazla uyumuşum:(

1 yorum:

etki alanı dedi ki...

San�r�m �st�n� a�k b�rakm�s�n....Ayr�ca ilk yar�s� harika..ikincisini �zemedim.Hay�rd�r in�allah.